Wednesday 31 July 2013

amik keta

Assalamualaikum n slmt bpuasa wat korg...

Hari nie aku kat bandar lahad datu... Tujuan pi cni nak amik keta aku yg dah dkat 2 bulan kat bengkel... Sebab aper??? Sebab keta aku nak btukar jadik mitsubishi lancer, ecececeh... Tipu jek... Aku eksiden dolu, sblom puasa 09 hb jun dolu... so, skarang, dh siap... Aku pi arrr amik... Kat cni aku ltak gambo2 yang berkaitan, huhuhu...





Nie sumer gambo masa eksiden tue... Actually, keta aku tbabas time nie n burpusing sblom masuk parit... Seb baik xde knderaan lain time tue, kalo x, mau kna sapu ngan knderaan len plak, lagi haru... Aku eksiden hari ahad, pastu tow trak angkut keta aku hari selasa... Tros rasa lapang kat umah xde keta n sayu pon satu hal tgk keta kena angkut... sian en cheeta, byk jasa dia kat aku...

So, tadi masa amik meme aku eksited giler arrr, siap belek2 sumer... Yatttaaaa!!! En Cheeta dah santik n kacak...  Kira aku dh dpt kaki blik arrr skrg nie... Alhamdulillah sumer dlm keadaan bek cam dolu...

Amik je keta, tros wat roadtax psl kat area aku dlm ldg sana x bleh nak wat, offline... Lama btol, dkat 2 minggu... Kena wat direct kat JPJ... Dah siap, tmpal kat cermin... Pi jln2 carik brg umah, hehe...

So, dh siap sumer, mau blk umah... Dkat 2 jam gak nk drive nie... Ok, slmat berpuasa n jgn lupa zakat fitrah yer... Adios bebeh...


No comments:

Post a Comment