Sunday 7 April 2013

sehari bersama tentera




assalamualaikum wbt... hari nie nak citer pasal aku pi tgk tentera yang ader wat hari tentera... lebey kurang cam hari polis laa...



canggih kan senjata dorang nie... nie yang ader sebahagian kat pameran dorang nie... kalo dorang kuarkan semua, mau x cukup paang tue kot, kikiki...

aku pi pon dah dekat kol 2.00 ptg tadi... seb baik pameran sampai kol 5.00... bgerak solo kunun2 tanak jumpa ngan member2 lain... tup2, jumpa gak dorang kat cni, adehhh... meme x bleh nak lari arrr ngan dorang nie... moncol merat huishhh... actually pameran nie dorang wat 2 hari, start dari semalam lagi, tapi aku x bleh nak pi smalam psl keja sparuh hari... so, dtg hari nie arrr...

salah satu tujuan aku pi nie kunun2 nak jumpa mejar andi, tentera yg sblom nie jaga area kawasan tmpat kitorang... dorang dah tukar pi ke kawasan serangan hari tue... skarang nie yg dok kat area kaw aku nie tentera len, dari 7 briget... tanak arr call dia... takot sebok nak atur strategi kat kaw serangan, kanga ku tepon, ganggu plak... tapi meme takde arr dorang... anak buah dia pon x nmpak...

lepas dok ronda2 & snap beberapa gambar, balik arrr... panas weh cuaca, kat tepi pantai plak tue... aku gerak carik kedai makan, lapar plak, hehe... ok lah, aku letak lagi gambar2 yg aku snap tadi... enjoy yerrr...






No comments:

Post a Comment